Yesssss

Nu är jag hemma efter en dag på stan. Var ju först och åt sushi med Maja. Så himla gott var det och lite skoj att de åker på band som i filmer ;) Sedan tittade vi ju på Filmen med stort F, Breaking Dawn. Så. sjukt. bra. Lite smått brutal, förstår inte riktigt att det blev 11-års gräns men jaja, inte mitt problem. Den var riktigt bra, hände dock mycket så vet inte riktigt vad de ska göra av del 2, men det återstår väl att se. Jag är iaf supernöjd hittils!!




Skulle självklart ha twilight-menyn, vad annars? ;) glad_tjej_91.


Och jag har förövrigt tänkt gifta mig med Jacob. Igen, som jag får för mig alla andra gånger man tittar på någon av filmerna (förutom första då såklart, hehe). Mums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0