Update

Okej. Shiet var ska man börja?? Nollning typ. Var helt galet. Men det känns så längesen så vi skippar det kapitlet. Och.... sen har ju allt bara flutit på. Träffat massa underbara människor och pluggat på, festat, haft myskvällar och bara levt. Om allt går som det ska så flyttar jag snart också, till en alldeles egen lägenhet. Men det får man se, man ska aldrig vara säker förrän allt är klart!


Hur som helst, nu är jag i Lerum. Kom i onsdags, åker hem på torsdag. Varför? Jo för att på måndag är det min 20årsdag!! Wuuuh, old lady snart... Men är iaf mysigt att vara här hemma då. Och få träffa mina små älsklingar :)


I veckan ser planerna ut så här:

Söndag: släkt kommer och äter middag och tårta! Hoppas på mys med grabbsen hela kvällen sen!!


Måndag: b-day. Ska träffa JK på dagen och sen gå ut och äta med mams och paps.


Tisdag: mina tjejer och jag drar ut på stan för en drink eller två. Möjligtvis häng med V på dagen.


Onsdag: BREAKING DAWN med Maja!!!!


Torsdag: flyger mot ÖSD igen.. Tänkte mest mysa med mina favvosar när jag väl kommit fram!


Fredag: fääääääzt!


Lördag: ligga död och sen får vi se!


Söndag: oklart.



Shiiiiet, koll man har alltså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0