Dag 9 - Tio saker du inte visste om mig

Hatar sånt här, det är sååå svårt! Men vi räknar bort familjen, Johan, Jennifer och Andrea, för de vet nog allt om mig.. Så för er andra, här är 10 sakerdu inte visste om mig ;)

1. Min favorit-attraktion på Liseberg är Jukebox.

2. Jag är sjukt noggrann när det gäller tänder. Jag borstar väldigt länge minst 2 ggr per dag (oftast en mini-borstning till), tandtrådar och sköljer. Flourtabletter och tuggummi under dagen också såklart.

3. Jag tror litegrann på astrologi av den anledning att solen är en stjärna som bestämmer typ hela våra liv, så varför skulle inte de andra stjärnorna kunna påverka oss då?

4.
Jag är sjukligt mörkrädd. Min pappa har faktiskt föreslagit terapi. Ett exempel är när jag är hemmahemma och ska gå upp och hämta ett glas vatten på övervåningen. Då kan jag få panik, hjärtat stannar typ och jag skyndar mig som fan med vattnet bara för det känns som att någon ska stå i fönstret och titta in och glo på mig. Däremot är det mycket bättre här då vi bor på översta våningen, så nu lider jag inte direkt av det.

5. När jag var liten ville jag bli trollkarl.

6. Jag får jättelätt blåmärken.

7. Evelina och Stephanie vill jag döpa min barn till om det blir tjejer.

8. Jag sover fortfarande med min gose-kudde och gosar med den på samma sätt som jag gjort sen jag var kanske.. 3?

9. Jag ÄLSKAR tigrar. Tycker de är så sjukt coola djur och de ser så mäktiga ut.

10. Kakor är min svaghet. Kan trycka i mig hur många som helst, finns inget stopp!

Hihi, det var väl intressant?! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0