Lipstick

Måndag idag i alla fall. Satte klockan på 7, skulle vara i skolan 9 för att plugga med Jennifer. Men vaknade och var så sjuuuukt trött och hade ont i halsen.. Så jag snoozade, och snoozade och snoozade. Slutade med att jag var i skolan 11 (men hade självklart smsat och varnat Jennifer innan ;)). Anywayz, var i skolan och pluggade, åt lunch, träffade lite härligt folk, spillde kaffe över hela mig och pluggade lite till. Gött med kött.

Men när jag kom hem vart jag alldeles seg. Orkar inte göra nånting, och både jag och Jennifer röstar för åska ikväll, för det är en anledning att kunna sitta inne och bra kolla barnfilm! ;)

Och den här har suttit på hjärnan hela dagen. Börjar tillochmed gilla låten, trots att man blir alldeles snurrig av att kolla på duracellkaninerna hoppa omkring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0