Tiden går fort

Tjenare allihopa! Ojojoj, hur blev klockan så mycket? halv tio redan?! GALET!

Hur som helst, kom precis efter en långpromenad med älsklingen. Jag har hittat en ny favvorunda som tar ungefär en timma och är supermysig! Jag gillar't. Annars har jag idag varit i skolan, var där vid 8 och pluggade till 12, åt lunch och hade sen en föreläsning 13-15. För första gången tyckte jag föreläsningen var riktigt intressant, kul!

Efter skolan gick vi till Jennifer och fixade lite grejer och hade det mysigt! Sedan gick jag hem, åt, stekte i solen och som jag redan sagt gick ut på promenad! Och nu är jag här, i sängen med datorn i knät och en pluggandes älskling bredvid mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0