Moderna människans sorg

Jävla helvetes skit också!!!!!!!! Våra TV-kanaler är borta...... Skogs-TV from now on... 1,2,4 och 6an typ. Hur i helvete ska jag överleva det i en vecka?!?!?????

Vårt abbonemang är över och känns onödigt att starta ett nytt när vi bara är här en vecka till och sen inte är här på 3 månader nämligen.. Jag. Kommer. Dö. Missade Desperate idag och missar Glee imorgon = KATASTROF!!!!!!

Ska starta nytt abbonemang efter sommaren så får hålla ut bara denna veckan. Men då kommer vi inte ha Canal+ eller så längre iofs.. attans!!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Men älskade Emma, över vinden har du ju en standin tv, det vet du! Glee hos mig imorrn, bokat!

2011-05-24 @ 23:24:21
Postat av: Emma

Du är allt min klippa i stormen du andrea!

2011-05-25 @ 15:42:15
URL: http://evdahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0