Mmmmmmm, klorin!

Haha!

1. Man kan inte öppna våran badrums-dörr utan att typ svimma av all Klorin-doft. Haha, vad det stinker. Allt är typ dränkt i det. GALET. Tror jag går till Andrea och duschar istället ;)

2. Min älskade sambo är inte alltid med på noterna. Idag kommer han på (efter att Jennifer frågat) att han fakiskt åt köpt sallad från Ica i fredags och att jag inte åt det, för jag skulle iväg. HMM, HMM, kan ju inte alls vara en anledning till magsjuka, ne inte alls! Pappskalle-Johan! Har oroat mig helt i onödan säkert. Så nu röstar vi på det, jag är frisk (fast jag nuddar fortfarande inte honom, och håller för andan när han är 4 meter nära), ska träffa Jenkan idag för att försöka diskutera plugg och outfits till resan. Försöker ragga med Addie också och hon ger sig nog snart ska ni se ;)

Luktar som hela Vattenpalatset och Storsjöbadet ihop här, haha


Kommentarer
Postat av: Andrea

Hallå, lite orättvist inlägg här, det är ju jag som vill ses! jag har väl aldrig sagt nåt annat? Det är ju jenki som inte har tid nu... :P

2011-05-30 @ 15:50:46
Postat av: Jennifer

Men jag har tid om vi ses här, och det sa vi först :p Men om det inte går så gör jag väl tid så vi kan ses hos dig!

2011-05-30 @ 16:19:55
URL: http://jenniferarvidsson.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha vimsiga damer! Jag har varken pluggat klart eller packat men jag har alltid tid för er. Så nu ser vi möjligheterna istället. Vad är viktigast? Vänskap eller plugg?! Vänskap eller organiserad packning? Jag tror vi alla vet svaret pa det! / hallelujah-Emma

2011-05-30 @ 17:23:53
URL: http://evdahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0