Diskussion

Nu ska jag till StepIn City för att strida!! Ska frysa mitt gymkort under sommaren, och för det behöver man anställningsbevis. Det har jag, problemet är bara att jag börjar inte jobba förrän den 4 juli, alltså kommer jag behöva betala för juni, trots att jag åker hem den 31 maj. Men nu jäklar ska jag göra allt för att slippa betala det!!

Allt går ju, se bara på min datormus. Mini-usb:t som satt i datorn (alltså trådlös mus) typ.. smälte när det satt i datorn. Det var jätteskumt, men en bit smälte så att det slutade fungera. Usb-uttaget på datorn fungerade även efter så det var inget konstigt med det. Så ringde jag (läs pappa) till Microsoft och frågade vad som kan ha hänt. De hade ingen aning och tyckte det var konstigt. Efter många om och mem kom de i alla fall fram till att de skulle skicka en ny mus till mig, utan extra kostnad och trots att det var längesen den köptes. Bra va? Så nu har jag det i bakhuvudet ;)

ÖNSKA MIG LYCKA TILL!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0