Dag 8 - Mitt favoritcafé

Hmm, en lite klurig. Min första tanke är Fröken Olsson i Gbg. Anledningen till det är att jag och Johan fikade där ihop innan vi ens var tillsammans, och det var så mysigt! Men då är det ju minnena som gör det till favvo-cafét, inte cafét i sig kanske, även fast det är väldigt bra. Men annars så måste jag säga Espresso House, för deras islatte är ju bara såååååå god (tog en islatte på törners för någon månad sedan för att ge det en chans, men bläääääää, smakade inte gott alls..)!

To sum up; Fröken Olsson är min favvo om man räknar med minnen. Annars är Espresso House min favvo tack vare deras islatte. Så nu vet ni :)


Kommentarer
Postat av: Nilshermine

Follow your dreams, you can reach your goals.

2011-07-27 @ 14:00:18
URL: http://nilshermine.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0