Dag 2 - min första kärlek

Haha, min första kärlek. Ojojoj, det här var mer utmaning än jag trodde. Alltså vi kan ju börja från scratch - dagis. Redan där var jag kär - i Samuel [samoel]. Han var min bästa vän och vi skulle gifta och och hela faderuttan. Men det kanske inte kan klassas som kärlek? Nja..

Okej, vi går vidare: Christian. Vi var faktiskt tillsammans till och från mellan årskurs 3 och 5, haha. Men kärlek? Nja, kanske inte det heller då..

Ne att dra alla är ingen idé, för allt jag kommer komma fram till är att jag inte varit riktigt kär innan min Johan. Bara småförälskelser typ. Har haft ganska många pojkvänner, men det räknar jag ändå inte på riktigt.  Johan är på riktigt. Min fina Johan som jag träffade på gymnasiet. Vi blev tillsammans veckan efter att jag fyllt 16 år, så var inte jättegammal. Hade inte direkt tänkt då att han var någon jag skulle flytta ihop med och hela köret. Men så blev det, och det är väl inte konstigt det? Man kan ju inte släppa en sån fin kille som han. Vi är som småbarn ihop. Vi älskar att ha kul och att busa och leka, och det är det som är det viktiga, man ska ha roligt. Självklart har vi romantiska stunder och allt det där också, men båda föredrar nog skoj. Som när vi var nere vid Badhusparken häromdagen och kollade på solnedgången. Andrea tyckte det lät så himla romantiskt, tills jag berättade att vi började kasta sten på en Dr.Pepper burk som låg i vattnet för vi ville få den att flyta förbi en stång, haha. Allt kan bli till en lek eller tävling för oss. And I love it, just the way I love you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0