Dag 12 - Dagens tankar

Ingen bra rubrik idag, för mina tankar har varit på mars ungefär. Men när jag vaknade imorse var min tanke: "fan heller att klockan redan är så mycket...". Sedan var jag sjukt orolig för att Jennifer inte svarade på ett sms igår-kväll, men fick sedan reda på att hon bara somnat och inte hört telefonen. Sedan har jag tänk en del på alla pluggrejor som ska printas in i huvudet. Och när jag pratade med Musse idag tänkte jag på att jag snart får åka till honom och gosa som aldrig förr! Och då tänkte jag ju även på att vi snart ska på roadtriiiiiiiiiiiiiiiiiiiip, tjihuuu!

Annars har tankarna varit lite långt borta, min hjärna gick in i viloläge på nåt sätt, väldigt bra försvarsmekanism!  Och så får det vara, mer får ni inte veta! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0