Biorio

Igår vaknade jag och var igentäppt och halsen tjock, men till slut pallrade jag mig ändå till skolan för lite plugg med Andrea och Jennifer. Efter det gick vi lite på stan och sedan vid 17:30 gick vi på bio med Andreas och Johan! Mysigt som bara den. Den nya Pirates-filmen såg vi, och jag måste säga att jag gillade den sjukt mycket. Hade inte direkt höga förhoppningar, har varit så sjukt anti att de gör en fjärde film trots att de hela tiden sagt att: nee, det ska bara bli tre filmer! Men tji fick jag. För den var sjukt rolig. Det var det bästa med filmen, allt komiska. I like it! Och jag märkte inte ens att det bytte skådespelare på tjejen efter ett tag..


I alla fall, vaknade idag och har inget smak eller luktsinne, alltid lika kul.. Men men, så är det. Ska till skolan med Jenkan idag och plugga, sen är det föreläsning. Inte många sådana kvar nu, och sen är det SOMMAR!!!!!!!! Håll uuuuuuut!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0