Andrea räddade GLEE

Fick inte ens bli arg och skrika på dem i StepIn att jag skulle frysa det i juni också, för det var omöjligt.. Betalningarna var liksom redan inlagda i systemet sa hon till mig innan jag ens tagit upp det själv. Typiskt. Men men, så kan det gå :) Åkte till storsjöbadet sen och relaxade med älsklingen, sköööönt! Nu äre matlagning och sen ska jag springa over vinden till Andrea för att kolla Glee, tjihu! ;)

Mina småskitar, snart kommer jag hem!!

Musse var så söt igår. Han kollade på det där 4 bröllop-programmet och så hade han sagt till Maria:
-Mamma, har Johan och Emma gift sig än?
-Nej , det har dem inte. Vaddå?
-Bra, för jag trodde jag inte hade fått vara med på det..

Hihi, gullunge, så ringde han och jag förklarade att vi inte hade gift oss och han ska självklart få göra det när vi gör det! ;) fast sen ville han bara prata med Johan, han var mycket roligare... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0