Ambitiöst

Idag var det skolan igen.. Shit vad duktiga vi är den här kursen, helt galet. Sen att man är en aning mindre fokuserad på föreläsningarna gör inget ;) I alla fall, det har varit sol och allt idag, men när jag kom hem från affären så började det spöregna.. Tack för den moder natur liksom. Men så kan det vara. Det gör inte så mycket när jag bara skulle hem, för idag orkar jag inte göra något annat. Jennifer har sina föräldrar här och Andrea jobbar sent så då kan jag lika gärna bara vara hemma, ligga i soffan och kanske kanske plugga lite till. Sounds great!

Är ju lagom kul att se alla på stan gå omkring med studentmössor på sig också (här gör de tydligen sånt innan studentdagen, knäppt jag vet). Blir inte alls sugen på att göra om det där, nene..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0