Alive

JAG LEVER, TJIHUU!!!!!!!!
Johan mår superduper idag och jag känner inte av nåt. Däremot är jag lite snurrig, för åt typ ingenting igår eller så, förutom en bit ugnspannkaka som min älskade Andrea kom över med! Men det blir det ändring på idag. Ska fixa saker till resan och ska packa och greja. Ska ju packa för att vara hemma hela sommaren så blir en del! Fast annars kan jag följa min mammas råd: Ta inte med för mycket nu, köp nytt istället!! Love it! (fast pappa får inte veta nåt..)

Nu är det plugg på schemat, missade ju plugget helt igår. Skulle bara repeterat idag men så blir det inte riktigt. Jaja, det ordnar sig ändå, jag spikar den oavsett!!!!!!! ;) höhö! Johan har fått desinfektera lägenheten nu också för att han var så pigg, så nu kan jag röra mig också, gött! Back on track.


Kommentarer
Postat av: Pappi

Så sa hon inte alls!!! "Ta inte med dig för mycket, DU kan tvätta varje dag om du vill" sa hon!

2011-05-30 @ 15:07:37
Postat av: Emma

haha du kan ju inbilla dig det pappi! <3

2011-05-30 @ 15:46:56
URL: http://evdahlin.blogg.se/
Postat av: Pappi

Du slipper gå ner i källaren i varje fall :-)

2011-05-30 @ 21:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0