30 days

Nä, nu har jag ingen inspiration till den här himla bloggen längre. Så jag tar till ett knep som min syster för några månader sedan gjorde. Nämligen det här:

Dag 01 - Om mig
Dag 02 - Min första kärlek
Dag 03 - Min familj
Dag 04 - Det här åt jag i dag
Dag 05 - Vad är kärlek?

Dag 06 - Min dag
Dag 07 - Min bästa vän
Dag 08 - Mitt favoritcafé
Dag 09 - Tio saker ni inte visste om mig
Dag 10 - Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 - Det här klarar jag mig inte utan

Dag 12 - I min handväska
Dag 13 - Dagens tankar
Dag 14 - Vad är meningen med livet?

Dag 15 - Detta är jag beroende av
Dag 16 - Det mysigaste jag vet
Dag 17 - Min favoritplats
Dag 18 - Mina framtidsplaner
Dag 19 - Det här ångrar jag
Dag 20 - Detta vill jag göra innan jag dör
Dag 21 - Butiker jag handlar i
Dag 22 - Det här upprör mig
Dag 23 - Det här får mig att må bättre
Dag 24 - Detta attraheras jag av
Dag 25 - Mina rädslor
Dag 26 - Länder jag har varit i

Dag 27 - Min favoritårstid
Dag 28 - Det här saknar jag
Dag 29 - Min musiksmak
Dag 30 - Den här månaden


Under 30 dagar har jag numera 1 inlägg per dag med valt tema klart. Då ska nog hjärnan komma igång lite! Så det är bara att sätta igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0