Svårt val...

Jobbigt ibland alltså. Ska man kolla Debatt med sjukt intressanta ämnen eller Big Brother kl 22?? Debatt handlar om 1. Ska vi skicka Jas-plan till Libyen? Vilket jag faktiskt tycker. Sedan handlar det om 2. otrohet och Victoria Milan, ett företag som uppmanar till otrohet. När jag såg den reklamen blev jag så sjukt fundersam, vad händer med världen om man bygger ett företag som ska uppmana folk att vara otrogna?! Så otroligt moraliskt fel.

Därför har jag svårt att välja. Men båda går ju att se på play så får väl göra det. I-landslösningar på i-landsproblem, you gotta love it!!

P.s jag tycker vi ska skicka jas-plan för att visa att vi inte tolererar sånt beteende Ghadaffi (stavning?) har. Och för att visa oss i tuffa tider, inte bara vid formella möten. För annars kommer ingen hjälpa oss om vi skulle behöva det. Plus att vi måste visa våra Jas-plan för att få dem sålda ;)

Kommentarer
Postat av: Pamma

Du är nog lite ekonom ändå :-)

2011-03-25 @ 22:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0