Kreativitet




För några dagar sen tog jag fram den här gamla trasan. Fast den såg inte riktigt ut så då. Utan den hade resår i botten vilket jag inte gillade. Så äsch tänkte jag, det får bära eller brista, men jag klipper av skiten! Så jag klippte ett litet snitt och sen rev jag av hela nederdelen. Haha. Då blev det så här. Jag gillar't. (Fast hade den till jeans i skolan, vågar inte ha med bara tights där ;))

För några veckor sen klippte jag sönder en klänning också. Den var långärmad, men det var spets i ärmarna bara. Jag gillade det inte så jag klippte av ärmarna och klippte av ännu mer spets lite överallt på klänningen och vips så blev det en helt ny klänning. Har tyvärr ingen bild på den för tillfället. Ska skaffa det ;) Men jag känner mig sjukt kreativ!


Och så här såg jag ut för några dagar sen också.. En t-shirt som är hur gammal sopm helst från Tiger of Sweden. Har massa såna dära t-shirtar som jag aldrig använder. Borde ta upp min kreativa sida och klippa till dem med kanske ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0