HELG!!!!

Tentan: check!! Kändes okej. Inte lika bra som förra, men heeeelt ok! Nu är jag hemma, och efter ett alldeles för konstigt samtal med HELA familjen. Ja hela familjen; mamma, pappa, maria, musse och tillochmed Jonte (fick ett ööeh ungefär). Och de knäppar sig som vanligt, men jag älskar dem ändå! :love:

Hur som helst, nu kommer älsklingen hem snart, han har ju också haft tenta. Hoppa det gick bra!! Så ska vi väl fixa lite, sen äta tacos (är fortfarande proppmätt efter lunchen på Samuraj med Jennifer, så hur ska det här gå?) och sen ska jag och Jennifer och Andrea till en tjej, Denise, som fyller år. Så ska vi fira det och sen gå ut! Skojskoj! :)



Men nu har jag inte tid att sitta här längre, har ju dagens svåraste uppdrag kvar; välja kläder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0