Får ju hitta andra intressen nu när jag inte kan träna...

Har ni någonsin haft nånting ni alltid velat kunna men aldrig gjort något åt det? Det har jag. Och en av de sakerna är att teckna. Så pang, bom, idag prövade jag. Första gången. Och så här blev det (snälla skratta inte högt). Hehe!

Jag vet att ansiktets delar är skeva och oproportioneliga, men jag tänkte inte göra ett ansikte från början utan bara öva på de olika delarna. Men sen fortsatte jag till en helt face och ja, då fick det bli så. Och ögonen är så sjukt svåra så jag dör. Usch vad fula det blev. Men övning ger färdighet har jag hört ;)

Och tänk nu att jag inte har något estetisk förmåga över huvud taget. Jag kan kasta bollar, inte rita. Så klaga inte!! Jag avundar er som kan sånt här naturligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0