Elektrisk



Haha, sjukt att jag tycker den här är bra. Men gick den ens vidare? Hmm, ingen aning. Jaja. Jag är ganska emot Melodifestivalen i år, tycker det är skittråkigt. Men några bra låtar finns det ju allt. Anders Fernette, Melody club, Nicke Borg, Danny, Sebastian, Christian Walz, Swingfly och Brolle är bara några :) Finns ju på Spotify nu så Popular kan spelas om och om och om och om igen! Fast det gör den redan i mitt huvud, den har fastnat! Men måste ju kunna den tills jag får träffa Musse så vi kan sjunga på den högt tillsammans! Precis som Manboy.

Kommentarer
Postat av: Syster

Hahaha, nej du den gick inte vidare. Den kom typ sist i sin deltävling. :P

2011-03-03 @ 06:21:05
URL: http://marianafors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0