Details

Så här såg jag ut idag! Älskar små detaljer, så blåa strumpor fick sticka fram mellan skorna och byxorna idag!



Tröja - Johans (MQ)
Linne - H&M
Jeans - Cubus
Armband - Snö of sweden
Skor - Tiamo

(Och jag ska ta bättre bilder!! Hatar mobilbilder. Men jag orkar inte ladda kameran. Och sen är jag så anti min kamera nu bara för att jag vill ha en ny. Men snart så!)


Och just det, idag har jag och johan varit tillsammans i 3år och..... ehh.. 4 månader. Juste! Mysigt! ;) Firar med kladdkaka. För jag är så jäkla arg för att jag inte kan träna på grund av en jävla tå som gör så förbannat ont efter skridskoåkningen i helgen så jag tänker passa på att äta så mycket skit nu tills jag kan träna igen!! Så det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0