Today

Idag har jag fixat en massa förresten. Har fixat present till min älskling som fyller år på måndag. Present till min kusin. Och min present till Jonken kom med posten idag. Yes, vad grym jag är!! Kirrat! Köpte en hatt till mig också. Supersöt. Min frisör varnade mig för att mitt nyfärgade hår kommer solblekas en del, och rätt hade hon.. Det gillar jag inte så idag införskaffades en hatt för att förhindra ännu mer blekning! :) Sedan åt jag sushi med mamsen också. Och träffade Lina, Sandra, Sophie och Oscar där med, trevligt!

Hade ingen passande bild så ni får en outfiot jag hade för några dagar sedan.. Tröja från Vila och Shorts från Levi's. Klocka från Adidas.

 


Kommentarer
Postat av: S A N N A S . R U M

Ja, detta året blir det ingen sommarkänsla, för jag missar ju Strömstad /: Så himla tråkigt.

Ja, London är nice, bara att det är dåligt väder nu (kallt och äckligt) plus att alla mina kompisar har åkt hem. Så jag härdar bara ut de sista 3 veckorna (:



Just nu har jag en designauktion på min blogg. Det aktuella budet ligger på endast 80 kronor, kolla gärna in det! http://sannasrum.se/2011/june/designauktion-1.html

2011-07-01 @ 09:07:30
URL: http://sannasrum.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0