Midsommar, passa kids och liseberg med puddingar

Midsommar var ju ett tag sen, men har inte hunnit/orkat lägga upp bilder, hehe. Så nu kommer bilder från lite allt möjligt. Fast Borås djurpark får ett eget inlägg sen, hihi!


Finisar!

& mina älsklingar busade som vanligt!!

Någon dag senare passade vi änglarna.. Grabbarna byggde ett torn.

Å vi gick ut och gungade..

Någon dag efter det åkte jag, emelie, viktor, oscar och sophie till liseberg för att gå på.... buggkurs!! Louise och Sandra kom senare också. Haha, jag gav upp när de började snurra, då gick jag och oscar och köpte glass och kollade på istället. Säkrast så ;)

Sen vare ju Lotta på Liseberg!


Efter många om och men har vi irrat runt i stan för att vi inte kunde bestämma var vi skulle äta. Efter att ha åkt till Henriksberg och insett att det var stängt åkte vi till masthuggstorget och åt sushi. Mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0