Dag 24 - Detta attraheras jag av

Jobbigaste rubriken? Ja.. Hatar att skriva om sånt här. Jaja, har la inget val. Jag gillar mörka killar med lite badboy-attityd... NOT!! Haha, inte alls min typ. Jag gillar blonda killar som ser snälla och mysiga ut. Och som har charm. Man ska vara charmig och ha ett leende som får mig att falla. Och en utstrålning som säger självsäkerhet men ändå inte överlägsenhet och bekräftelsehov. Och så ska man vara fräsch. Inte fake sliskigt schtekig. Det funkar inte. Utan man ska ha lite klass i sin look. Och vara lite mjukis. Fast ändå med lite fire i, för en toffel gillar jag inte. En egen vilja måste finnas. Fast man ska ändå låta mig vinna oftast. Haha, nu beskriver jag en dröm-kille istället, men jaja. Nu vet ni ju det iaf ;)

I alla fall. Gillar inte bifftypen som ser cool ut på ett fejkat sätt. Utan gillar den blonda mjukisen som är cool på riktigt. Typ så här:




Heeelt ok!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0