Dag 20 - detta vill jag göra innan jag dör

Nu tar jag igen lite här ;)

Jag vill hoppa fallskärm. Lätt. Hade varit riktigt kul! Sen vill jag segla också, har aldrig gjort det. Har bara varit med på min kompis segelbåt. Men vill alltså segla själv. Sen vill jag bo utomlands något år också. I Storbritannien någonstans. Och så vill jag... åka till USA. Vill även bo granne med någon kändis och utmana denne i utsmyckning av hus, tomt, bilar och dylikt bara för att retas. Jag vill äga en pimpad Audi TT (har velat ha en sån sen jag var typ 10 bast, vet inte varför..) Jag vill ha en egen måne. Nä, inte riktigt kanske. Men kom inte på nåt mer. Finns säkert massvis med skoj! Men nu vet ni lite iaf ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0