Vad är det för iq-befriade folk man delar jord med?

Jävla idiot-3 och jävla idiot-posten. Sa till han i butiken att han skulle skicka min nya iPhone 4 till pappa för skickar man den till mig så går adressändringen in och den åker till Östersund. Jag såg när han skrev c/o Ove Dahlin (ja han stavade Owe med v), men ändå blir det fel, nån måste missat den detaljen trots att jag sa det typ 10 ggr. Den är i Ånge nu på väg till ÖSD alltså. PUCKON! Och vet ni vad det värsta är? Att jag va så trött på sådana här fel att jag fixade en tillfällig adressändring under sommaren som började gälla idag!! Men det har posten också missat... typiskt. Har iaf snackat med dem nu och förhoppningsvis kommer den på torsdag eller fredag. Litar inte alls på det, men blir det senare än så kommer dem få se på fan, eftersom han i butiken var säker på att jag skulle få den förra fredagen.

Har förövrigt börjat jobba idag, gött. Och min älskling fyller 20 år. Grattisgrattis :) :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0