Big love

Hello allihopa!! :)

Haha försökte få ihop ett inlägg om gårdagen men det går inte, blir en hel novell. SÅ jag struntar i det. Vi hade görskoj i alla fall! :) Och jag hamnade till slut hos Jennifer och sov hos henne. Hennes klockan ringde vid halv 7 eller vad det var och det var så skönt att bara få sova vidare!! Vet inte riktigt om hon delar min åsikt, men men, haha. I alla fall. Idag är det påt igen. Andrea har varit här och jag lagade middag åt henne (!!!) och jag ska till henne vid 8 nu för att se Saade på Allsång på skansen. Kan ju inte bli en dålig kväll om man börjar den med att kolla in Saade liksom. Uppvärmning inför fredag ;) Sen möter vi upp Jenkan på stan (hon är på AW nu) och fortsätter där. Blir väl som igår. Om inte bättre ;) för vi kör ju faktiskt all-in, vi "säger ju det inte bara". Höhö, hint hint.

Nu ska jag göra mig iordning!!
Puss på er mina pinglor

(TÄNKTE LADDA UPP EN JÄTTESÖT BILD MEN INTERNET ÄR FÖR LÅNGSAMT SÅ HINNER INTE. SAADE BEFORE BLOGG YOU KNOW)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0