Utkast: Juli 21, 2011

Fan vad trött jag är på reklam-kommentarer. Alltså folk som typ skriver i sitt namn, men sen länkar de bara till reklam. Det ska ju liksom länkas till deras blogg men det är sådana från försäkringsbolag, smsa låna och massa skit man kommer till. SLUTA KOMMENTERA!!!!! Jag klickar inte på det om jag inte vet vem personen är som skrivit så ni förlorar bara tid på det. Puckon. Sämsta jävla marknadsföringen jag sett. Irriterar mig bara ju.




Smsa Låna ([email protected]) om Lite efter alla andra:
Bra sida du har! Jag har läst igenom några av dina andra blogginlägg och jag diggar vad jag ser :).
IP: 173.208.46.101

Sigrid ([email protected]) om Igårkväll:
Schysst blogg du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)


Här är 2 exempel. Sigrid liksom, då tror man att man kommer till hennes blogg om man klickar på Sigrid. Men nejnej, inte alls. Då kommer man till någon himla djurförsäkring (syns vilken adress som är länkad om man håller musen över länken, trycker alltså fortfarande inte på skiten). Liksom jaha? Tack men nej tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0