Hejdå ösd, hej gbg (om typ 10 timmar.....)

Då var man på väg hemåt igen.. Har åkt i en timma nu. Och det är redan hemskt. Folk klagar ju på "dagens ungdomar". Men jag vill säga att gamlingar är 100 gånger värre. Tanten tar ju fan upp allt utrymme för fötterna, hon trampade till och med på mig. Å jag är säkert dubbelt så lång som henne. Men nänä, du behöver väl det mer, du är ju gammal. Brukar låta så. Men okej, då har jag ett tips: åk inte tåg!!! Det tänker iaf inte jag göra mer.

Hur som helst, har haft en grrrym vecka i Östersund! Massvis med fest och mys med mina finaste pinglor! Sen är det ju självklart jättesynd att jag blev sjuk i fredags och är fortfarande det, men inte mycket att göra. Hann med ganska mycket på de dagarna innan! Och Eric saade kan jag se den 13 augusti i Skara så det löser ju sig det med ;) Jaja, hoppas ni alla östersundare haft en supervecka!! Nu hoppas jag bara att jag överlever tågresan hem så ses vi i höst!! ;) :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0