Du är krossad och jag går fri

Hörde på vägen in till stan 
Fast ingen fatta, fatta jag 
En Woody Allen-tragedi 
Där du är krossad och jag går fri 
Du är krossad och jag går fri

Det handlar om dig 
Det handlar om mig 
Det handlar om dig 
Det handlar om mig

Du borde ta dina ord tillbaks 
För alla glömmer men inte jag 
Ser oss i smyg hålla hand i en taxibil 
Ser varje bild utan att jag vill 
Och allt jag skriver blir samma skit


Det handlar om dig 
Det handlar om mig 
Det handlar om dig 
Det handlar om mig 
Det handlar om dig 
Det handlar om mig 
Det handlar om dig 
Det handlar om mig

Fastän jag börjar från början
Så vill du aldrig släppa taget om mig 
Och fast jag bara vill glömma 
Så handlar alla mina låtar om dig

Det handlar om dig 
Det handlar om mig 
Det handlar om dig, det handlar om mig 
Det handlar om dig 
Jag tänker på dig 
Jag skriver om dig 
Jag tänker på dig

Det handlar om dig 
Det handlar om dig 
Och fast jag börjar från början 
Jag skriver om dig, alla mina låtar om dig 
Det handlar om dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0