Update

Tjoho! Dåligt med bloggning nu. Men för en snabb uppdatering:

- Jag är grymt förkyld nu.
-Jag är avundsjuk på mamma och pappa som är på lyxspa i Strömstad utan att ens fråga om jag vill följa med..
-Jag pluggar med mina tjejer hela helgen för redovisningen/opponeringen på måndag (+tenta på torsdag, men det har inte rktigt kommit igång än, heh).
-Jag ska komma igång med träningen ordentligt nu
-Jag vill till Sthlm i helgen med Andrea och Jennifer, men det verkar bli krångligt (:().
-Jag vill till Skiweek med Jennifer och Andrea men det verkar också bli krångligt (jäkla skitschema!).
-På måndag får vi upp alla grejor från IKEA så då blir vardagsrummet nygjort och fint + att vi får massa vatten från AquaService, mums.

Ja, det är väl ungefär vad som pågår just nu. Och lite annat kanske - hemlisar, shhhh! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0