Testing

Ska bara pröva en sak..

Jag kommer ihåg när vi på lektionen i trean snackade om utilitarism. Undra varför sådana saker fastnar, och inte annat? Varför kommer jag ihåg nåt sånt ord? Som jag inte direkt har anvädning av. Och varför har jag istället glömt av allt från när vi läste internationell ekonomi, vilket jag skulle ha användning av. Mysko det där.. Jaja, det jag testar är i alla fall NE-bubblan. En funktion som gör att jag vid ord kan lägga till en länk så det i en bubbla kommer fram NE: s förklaring på ordet. Bra va? :)

Förresten så har jag märkt att typsnitten på rubrikerna i menyn har varit helt konstiga? Nu när jag har Windows 7 Professional så ser jag inte alls samma typsnitt som jag gjorde med Vista. Så nu har jag bara gjort så det är fult, tills jag hittar något som funkar, för inga verkar typ fungera. Eller så är min dator knäpp. Jaja. Bara så ni vet att jag vet att det ser fult ut iaf ;)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha, det enda jag kommer ihåg från Internationell Ekonomi är ordet jämviktsbalans. Vilken nytta har man av det nu? ;P

2011-01-12 @ 01:32:04
URL: http://camillajacobson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0