Klagdag!

Jag är så arg!!!!!!!!
Varför kan inte människor tänka ibland? Så onödigt. AAAHHH. Pucko.

Så är jag sjuk också. Näsan bara tjocknar igen och det känns som en traktor kört över mig. Det känns som att jag kommer orka göra redovisningen/opponeringen bra imorn, men det känns som det blir värre så då kommer jag ju vara megasjuk till tentan. Buhuuu. Jobbigt just nu, märker ni det? Jag har det inte alltid lätt. Haha, nej nu ska jag sluta klaga. Så illa är det inte. Känner mig bara lite klagig. ;)

Nu ska jag titta på min systers sändning, vill se hur hennes hår blivit, hihi!


Supermaaaaaan!

Kommentarer
Postat av: Syster

Å så har du inte gett mig respons på håret. Var det så fult alltså? :P

2011-01-10 @ 06:06:40
URL: http://marianafors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0