Har varit på IKEA idag med mammi och jag hittade faktiskt allt jag skulle ha plus lite till. Kan ju inte låta bli. Fick i alla fall med mig ett överkast, en hylla, två filtar, två kuddar, massa ljus, en ljuslykta och en matta. Mys. Nu på eftermiddagen kom Musse och alla hit och åt middag och så. Det var supermysigt, men nu är det bara jobbigt när de har gått. Jag kommer sakna alla så himla mycket. Och det gör lika ont i hjärtat varje gång man ska säga hejdå till Musse och han varje gång frågar varför jag ska åka tillbaka till Östersund. Jaja, man får försöka tänka positivt, det blir ju faktiskt ännu mer speciellt varje gång man ses nu!




Coola effekter är ju roliga


BUS






Buuuuuus!


Göra fula miner


Och igen!


"Wow, den var cool!"






Puss på dig hjärtat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0