Väldigt rörigt inlägg såg jag nu i efterhand, haha!

Nu är det helg. Typ. Har ingen skola imorgon i alla fall. Men helgen kommer gå åt till att hjälpa Andrea att flytta så mycket till helg vet jag inte om det blir.. Haha, nejdå, det ska bli lite kul faktiskt. Väldigt kul när det är klart iaf :)

Är på lite dåligt humör nu också. Vet inte varför egentligen, bara är det. En sån där dag där allt bara går fel. Fast egentligen har inget gått fel, haha. Har gått i skolan, tränat med Jennifer och Andrea och allt det där. Kanske för att på gymmet var det en megasöt bebis som hela tiden blev superglad så fort man gav honom minsta lilla uppmärksamhet. Tror ni jag ville hem då eller? Är ju världens sämsta moster just nu..


Kolla storkillen som går på bio och puttar på brorsan när han ska gunga. KÄRLEK!

Bläaläödklnd. Sluta lipa nu Emma!! Är ju snart sommar och hemdags! Då kommer jag tröttna på när Maria ringer 07:30 en lördagsmorgon och frågar om jag är i Floda och kan komma och passa barnen. Haha. Nejdå, så är det inte ;)

Jag ska sluta vara så liten. Sluta vara så känslig. För det håller inte i längden. Man måste nog ha en liten sköld. Nog för att jag alltid glidit räkmacka genom hela livet. Men nu har jag inget glid längre, vallan funkar inte. Det bromsar liksom. Och då kan det vara bra att ha en hjälm om man skulle tappa balansen och ramla. Och ganska fort, för jag håller på att snubbla nu. Okej det gör jag kanske inte alls. Låter som jag har vääääärldens livskris. Det har jag inte. Har bara en dag där jag stör mig på allt och alla. Haha. Och man måste få ha sånna dagar. Faktiskt. Så blir det bra nästa dag igen :)

Går nog till Jennifer sen, för när man är runt bra vänner då kan man inte vara på dåligt humör längre!
:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0