10/10!

Åh vilken underbar dag! Efter gårdagens otroliga snöstorm med världens vind och istappar som borrades in i ansiktet så fort man gick ut så vaknar man upp idag av sig själv innan 8 och ser att solen lyser, det är massa snö och temperaturen är -15 grader! Helt fantastiskt underbart! Så jag och Jennifer begav oss ut på en promenix som start på dagen! Härligt! Sen har jag också bestämt mig för en superduperrolig grej som jag inte kommer berätta om här, för det är hemligt, men jag måste bara säga att jag är så himla glad :D

Det gör ju inte saken värre att det idag är Jennifers 20-års fest heller. Ska dit om ett tag och hjälpa till och vara mentalt stöd ;). Det kommer komma mycket folk och det komer vara så grymt kul! Så det här kommer bli en toppenhelg, det känner jag på mig!


Att jag drömde om prinsen till vänster inatt gjorde starten på dagen så bra den kan bli också!
Det går bra nu, kompis det går bra nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0