Folkfolkfolk

Ojojoj... Jag och majsan tog oss an stan idag. Och alltså, vad ska man säga? Folk stod i kö för att ens komma in på MQ?! Eh, hallå? Att folk tycker det är värt är helt oförståeligt för mig. Men men, vi hade det mysigt ändå och jag fick tag i mitt minneskort jag skulle ha till kameran (till fullpris, fan, haha). Maria hittade lite till sig själv, barnen och putte, så det var ju bra! Men som sagt, trots allt folk är det alltid mysigt med lite tid med sin syster! Det är värt mycket om nåt!

Jaja, nu ska jag kolla på I Saades fotspår. Det har ni väl inte missat hoppas jag? På tv3play för de intresserade ;) Hur som, sedan kommer farmor och farfar för middag och sen har jag inte tänkt göra någonting alls. Skönt!


Och just det, fick ju åkt Röde orm idag!! STOOOOOORT!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0