Lotta på Lisse

Woop woop! Var inne i stan med min babyboo igår och shoppade och åt lunch på Paprika och hade det allmänt mysigt! Fick med mig lite grejer hem också, men det har jag ingen bild på just nu. Var i alla fall en klänning och ett par hänglse-shorts. Förstår ni vad jag menar då? Jaja, har velat ha sådana görlänge i alla fall och äntligen fick jag tag på ett par. Inte i min storlek (såklart...), men mamma ska sy och trixa lite så blir de perfa ;) allt var från MQ iaf. Och sedan köpte jag ett grönt skal till min filleton, ett sånt där som bara täcker kanten liksom. I like it. Och en bok, tänkte ge mig på Lauren Conrads böcker, 3 år efter alla andra, hehe. Så den första har jag nu i alla fall! Och just det, min bikini som jag beställde från Style by Tyra för några dagar sedan kom idag också och den är så läcker!! (fattar fortfarande inte hur jag sparar bilder på den här datorn, men ni kan iaf kolla på den om ni klickar här).

MEN, nu till det jag tänkte skriva från början. Idag är det säsongsavslutning på Lotta på Liseberg och jag ska som resten av stan åka in och kolla. Gissa varför? Hehe, Eric Saade är ju där. Men vi kommer inte boxas för att komma fram, utan vi kör på slappa stilen och går runt på Liseberg och myser lite innan för att sedan stå och lyssna. Att stå i kö i alldeles för många timmar är inte riktigt vår grej ;) så så blir det med det. Ska ju ändå se hela hans konsert på lördag så det gör inte så mycket! Hihi. Skoj va?


(Nä orkar inte hitta någon passande bild så jag struntar i det. Ha en fin kväll allihopa!)

Kommentarer
Postat av: Jenkis

Sjukt snygg bikini ju!! Det blir mycket relaxhäng med den i höst! Pusss

2011-08-08 @ 21:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0