I'm hoooooooooooome!

Jag är bäst på överraskningar!! Tog flyget ner till GBG igår kväll för att min kära systerson fyller ju 4 år imorgon. Och självklart måste man ju vara där som moster. Men det var ju roligare att jävlas lite, så min syster, svåger och syskonbarn hade ingen aning om att jag skulle ner. Så överraskade först Patrik och Rasmus genom att jag tog mammas bil till öppna förskolan där rasmus hämtades av Patrik. Fick en stor bamsekram av Rasmus efter några sekunder då han fattade att det faktiskt var jag som satt där, hihi! Sedan åkte vi hem till dem och då låg Maria och sov. Så la jag mig bredvid henne, Rasmus skakade på henne och sa åt henne att vakna och när hon öppnar ögonen ser hon mig och då ploppar ögonen nästan ut på henne. Haha, så rädd hon blev!! Underbart, kunde inte bli bättre!

Spenderade hela dagen med att leka med Rasmus och gosa med Jonken. Sen kom släkt och firade mussetussen och han fick öppna paket och allt skoj. Sedan nu på kvällen har jag träffat Emelie och Theresa, min kära gamla vänner! Underbart, men synd att de andra inte kunde komma. Men så är det, och det var mysigt iaf :D

Imorgon blir det mer lek och stoj och gos med pluttarna, och sen på eftermiddagen blir det Strömstad med mamma och pappa. Mysigt!! Synd dock att jag missar barnkalaset på söndag... men man kan ju inte få allt!

GOD NATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0