Nostalgi och hjärta

Vet ni vad? Idag lånade jag en bok på biblioteket!! Galet. När gjorde man det senast liksom? Hm. Och igår. Ojojoj, igår.. Vet ni vad?!?!?! Jennifer och Jonas bjöd mig på "rökt renkött". Mums tänkte jag och smaskade i mig en bit. "Åh vad gott" slänger jag ur mig och så kollar de på mig och avslöjar att det är renhjärta, RENHJÄRTA(!!), jag tuggat på. Emma Dahlin+Renhjärta. Kombinationen går inte riktigt ihop va? Kändes sjukt konstigt. Men, gott var det i alla fall, det kan man inte säga annat om. Och jag är ju en erfarenhet rikare. Det ni.

Här är boken jag lånade i alla fall. Har ju läst alla hennes andra böcker, det här är den nyaste. Men jag känner faktiskt inte på att lägga över 200:- på en bok jag bara kommer läsa en gång. Faktiskt. Student-Emma är på G!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0