Inte lätt alla gånger

Nu orkar jag inte med det här mer. Kan man inte bara få bli frisk och leva livet igen? Och inte känna sig som en slemboll som knappt kan andas eller höra något för att jag är så igen-slemmad? :P Sen att doktor Älskling åkt bort gör ju inte saken roligare heller. Usch usch usch, längtar tills imorn då jag tänker träffa min vänner igen, med eller utan baciller. Jag bryr mig inte, jag klarar inte en dag till i sjukstugan! :P

Och min mormor har opererats nu igår. Det vart lite oroligt där ett tag, krånglade lite mer än nödvändigt tycker jag allt. Men nu är allt fixat och hoppas att hjärtat kan lugna ner sig nu när det får lite hjälp på traven! Och mormor, jag ska ringa, har bara mått lite dåligt idag och har lite för lite kraft för att vara social. Men imorgon hörs vi!

Å så saknar jag ju dig supersuperluper mycket också!!!

Å så har vårat Xbox slutat fungera, IGEN! Vår superlösning var tydligen bara väldigt temporär. Så nu kan jag inte ens kolla på film i vardagsrummet, utan måste ligga i sängen, men det orkar jag inte för då känner jag mig bara ännu sjukare och det vill jag inte. TYPISKT!


(kan ju inte klaga på Johan nu så då får ni läsare ta mitt klag, haha! Det måste ju ut liksom!! ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0