Dumma SAS

Jag hatar SAS. Mitt ordinarie flyg från Landvetter-Arlanda är inställt pga tekniska fel (känns tryggt..). Då blev jag automatiskt ombokad till ett lite senare flyg från Landvetter som gick 20:10 istället för. Då hade jag bara 10 min att hinna till planet som går från Arlanda till ÖSD. Det var inga problem tänkte jag. Men så ringer de (SAS) till mig nu och säger att det inte går för det är alldeles för kort tid. Så jag måste ta flyget från Landvetter som går 17:45. Så ska alltså sitta och vänta på Arlanda i typ 3 timmar nu istället. KUL. Plus att jag inte kan checka in och skriva ut mitt boardingkort via Internet, så allt kommer ju bara krångla. Plus att jag nu måste typ skynda mig för att hinna säga hejdå till alla. Schemat var ju redan fixat så jag skulle hinna träffa alla. Nu sprack det ganska rejält.

Kul. Jag älskar verkligen att flyga. VERKLIGEN. Inte alls. Hatar SAS. Att springa från en gate till en annan klarar väl vilken kotte som helst på 10 min? Kommer ändå vara förseningar hit och dit så känns så himla onödig. Men men, får väl leta kändisar på Arlanda eller nåt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0