Varför inte?

Mitt liv är så intressant, så jag täntke att ni säkert bill läsa om mig mer, så jag fyller i den där listan nedanför. För er skull! Eller? Haha! Nej, hade tråkigt och tänkte: varför inte?

 

10 FAVORITER
Färg:
Blå
Mat: Tacos, såklart.
Band: Oj, svårt. Aerosmith (chockerande va?)
Film: Gladiator, Dirty Dancing 2, Harry Potter 4, Eclipse..
Bok: Twilight-serien (främst Eclipse)
Sport: Att spela; handboll. Att titta på; handboll eller hockey
Årstid: Sommar
Veckodag: Fredag (hela veckan med andra ord..)
Glassmak: Polkagris!
Tid på dygnet: 14:36!

 

9 FÖR TILLFÄLLET
Humör:
Fylld med energi
Smak: Bra fråga - allt och inget
Kläder: tunika och tights - lyxigt värre
Bakgrund: Vänner är på i bakgrunden om det är det som menas
Nagellack: au naturelle
Tid: 22:25
Omgivning: En tränandes johan
Irritationsobjekt: En tränandes johan. Haha skoja! Mitt sega Internet

 

6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina nära vänner:
Nej
Brutit mot lagen: Nej
Blivit arresterad: Nej
Badat naken: Nej
Varit med på tv: Ja (satt i publiken till något program någon gång..)
Kysst någon du inte känner: Nej

 

3 PERSONER
Du kan berätta allt för:
Johan
Du tycker om: Finns för många
Du inte gillar: En i min klass, Mona Sahlin och han på Musses dagis som är eller i alla fall var elak mot de som var yngre än honom.

 

2 VAL
Kaffe eller te:
Kaffe
Vår eller höst: Höst

 

1 ÖNSKAN
Att kladdkakan som står i köket blev lyckad!

Kommentarer
Postat av: sofia

snor listan ;) hoppas ni har de bra där uppe i norr!

2010-09-22 @ 12:38:01
URL: http://iheartskiing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0