Härligt

JAG LEVER!
Tentan är avklarad och jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Trodde att jag skulle komma ut från tenta-rummet och känna att antingen en stor sten släppte från mina axlar, eller att förtvivlan skulle fylla min kropp. Men inget av det har jag känt. Bara inget. För jag vet inte hur det gick. Jag försökte räkna ihop de poäng jag kunde fått och då ska jag ha klarat det, men man vet ju aldrig. Får se när vi får tillbaka tentan helt enkelt!

Nu kommer i alla fall Kristina, Jennifer och Fanny förbi här och sedan ska vi gå ut och äta tillsammans med några i klassen! Fira att tentan är gjord! Ska bli mysigt att få tänka på annat faktiskt, de här 3 dagarna har ju inte direkt lämnat plats åt annat än just tentan. Jaja, nu ska jag springa hade jag tänkt!

CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0