Varning för deppigt inlägg!

Bläh, skrev ett aslångt inlägg men raderade alltihop. Allt för deppigt. Jag känner mig så instängd bara. Beror nog på tentastressen. Jag hatar det. Varför gör jag så här? Stressar upp mig i onödan. Det går bra. Varför kopplar inte min hjärna det? Jaja. Kanske är lite deppig också över att nu när man flyttat upp hit så märker man vilka ens riktiga vänner var där nere. Vilka man hör något av. Trodde bättre om DIG. "Alltid vänner" lovade du. Men allt var väl bara ett spel. Bra spelat, bra bluff.

Förlåt för deppiga inlägg btw, haha! Som Jennifer säger; du skriver så deppigt på bloggen men du är alltid pepp när man ses. Och det är jag! Men när jag pluggar så flyger tankarna iväg till sånt här, hahah!

Nu tittar boken på mig med arga ögon för jag lämnade den i tre minuter. Får väl gå dit igen då...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0