Sömn eller träning? Sömn har jag ju redan fått idag så..

Hade ju tänk att träna idag, men det kommer int gå bra.. Matlagning och ännu mer plugg står på att göra-listan, och det finns ju inte tid för träning. Fast det är nog värt att dra ut och springa lite, eller i alla fall power-walka, och lägga sig lite senare.. Jo, det är det nog! Jag behöver luft! Får tvinga ut Johan också, för då kommer jag inte slippa undan, haha!

Jaja.. här får ni dagens face-look eller nåt.. Ser otroligt sliten ut, är sjukt trött och har huvudvärk, men man kan ju inte alltid vara perfekt, hahah! (Jantelagen kanske inte finns i mitt vokabulär?)


Då ska ni se mig på morgonen... Ännu värre..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0