Tycker synd om mig själv

Fyyyyyyy. Min kropp är helt slut. Vi var ju och grillade hos Johans mormor och morfar igår. Men det är inte därför jag är helt slut. Nej nej, det är för att vi kom på idén att vi skulle springa hem. Inte hela vägen såklart, men vi tog bussen en bit och hoppade sedan av för att springa hem. Men det räckte ju inte, så på vägen stannade vi vid vattnet och körde intervaller i alltför lång tid. Det var jobbigt kan jag lova. Men när vi kom hem körde vi lite styrka också. Så nu är mina ben som cement. Jag kommer inte komma upp för trappan när jag ska hem från skolan sen.. Ajajaj..

Och idag är det ju brännboll efter föreläsningen också. Great. Jag kommer stappla fram, orkar knappt lyfta på benen... Brännboll ska ju vara min starka sida, men inte idag.. Ni får se mig glänsa någon annan dag (eller?).

Nu ska jag äta frukost för att sedan plugga och efter det gå till skolan. Grymt intressant föreläsning ska det vara idag så jag ser fram emot det! Ciao!

Kommentarer
Postat av: J.O

Bra med intervaller! =)

2010-09-06 @ 10:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0