Spring spring

Kvällen igår blev lyckad!Åt mat, satt och tjötade en massa och dansade lite! Härligt! Fick bästa tänkbara sällskapet hem också så jag slapp gå själv, kan ju inte bli bättre?

Idag har jag tagit det så lugnt det bara går. Slappat och inte gjort något, men nu börjar det krypa i benen mina så jag tänkte faktiskt gå ut och springa. Efter det är det ju plugg som gäller och då måste jag få lite luft innan för att vara pigg! :)


Så här såg jag ut i skolan igår gick inte att ladda upp bilder då, men nu funkar det igen, wohoo! Och ja, jag gillar att ta fula bilder. Mycket roligare än om man hela tiden ler in i kameran och ser söt ut, eller hur? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0