Min hemlighet....

Puh, färdigpluggat för idag! Great! Nu väntar kvällsmat och sen sängen. Imorgon blir det en löprunda på morgonen är det tänkt.. Hoppas bara jag följer det, hehe! Jaja, John Blund kallar nu.

Förresten, visste ni att jag fortfarande har min gosekudde? Den är som min snuttefilt och jag kan inte vara utan den. Jag gosar med den varje kväll, natt och morgon. Hur mysigt som helst. Johan tittar alltid på mig och suckar när jag gör det, men det bryr jag mig inte om, hahah! När jag har min kudde, då vet jag att jag fortfarande är jag och alltid kommer vara det! Har nämligen haft den sen jag var liten.. Och har alltid gosat på samma sätt! Vilken mes jag är, men ni gillar mig ändå, hahah!


Här har ni den! hahah

Kommentarer
Postat av: Syster

Haha va söt du är! Men det riktiga örngottet är det där lilaspräckliga ;) <3

2010-09-28 @ 07:50:40
Postat av: Emma

Haha det som pappa rev sönder framför mina ögon på skoj när jag var typ 16. Jag blev helt förtvivlad och han fick jättedåligt samvete, haha! Det är det klassiska! ;)

2010-09-28 @ 18:20:50
URL: http://evdahlin.blogg.se/
Postat av: Syster

haha oui! jag ska leta efter ett nytt likadant, kanske finns det på myrorna? för det måste ju vara så där sunkigt urtvättat ;) looove!

2010-09-28 @ 19:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0